středa 9. července 2008

O blogu

Tak už je to víc jak týden, kdy existuje tento blog. Jak jste si jistě všimli, snažím se sem dávat aspoň obden nové příspěvky, ale spíše každý den. Nejen proto, aby tu bylo vždy něco nového pro každého kdo navštíví tuto stránku, ale především proto, že mě to zatím stále baví. Když se dívám na návštěvnost, tak nějaký smyl to snad má.
Pokud jste si nevšimli, vlevém sloupci jsem přidal rubriku Písnička pro tento den, kde chi každý den dávat to, co jsem zrovna poslouchal a nejvíce mně zaujalo.
Ovšem jelikož dnes odjíždím k našim braťom do Tater, bude zde minimálně do neděle mrtvo. Samozřejmě budu rád za jakékoliv připomínky k tomuto blogu, jelikož, i když ho primárně píši hlavně proto, že mě to baví, tak mě zajímá co se líbí či nelíbí a zajímá či nezajímá vás, čtenáře.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jen tak dál - našlápnuto máš dobře a rád se sem vracím! -davee

Anonymní řekl(a)...

ahoj, taky tě podporuju, mas pekny design. dobré uvahy... kdybys chtel mam taky blog o hrách, podpoříme se vzájemnými odkazi? koukni jestli se ti buder libit a dej vedet. Jinak hodne stesti s blogem!
muj link:
http://pcgamers.blog.cz/